יאניס ספרופולוס - Jun 20, 2021 · יאניס ספרופולוס.

יאניס ספרופולוס - Jun 20, 2021 · יאניס ספרופולוס.. מכבי תל אביב הייתה דומיננטית בזירה המקומית לכל אורך העונה, גם אם היו כמה הפסדים בודדים לצד תקופות של ניצחונות בהפרשים גבוהים במיוחד. ספרופולוס היה צריך להתנהל בעצם כמו בשתי עונות מחוברות, בניגוד לרוב קבוצות היורוליג. הגענו במנטליות הנכונה, ומוכנים למשחק הזה. Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק.

אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק. Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: כשיש לך ליבה של שחקנים שרצים איתך הרבה שנים ומכירים אותך, זה קל יותר לעקוב אחרי תוכנית המשחק ולדעת מה לעשות על המגרש. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה

"אני קצת מתרגש": מכבי תל אביב הודיעה על הארכת חוזהו של ...
"אני קצת מתרגש": מכבי תל אביב הודיעה על הארכת חוזהו של ... from img.haarets.co.il
היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. כשיש לך ליבה של שחקנים שרצים איתך הרבה שנים ומכירים אותך, זה קל יותר לעקוב אחרי תוכנית המשחק ולדעת מה לעשות על המגרש. Jun 14, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה דני מרון) המאמן של הצהובים המשיך ואמר כי: בסדרות הפלייאוף הבהיר היווני מדוע הוא נמצא בדרגה אחת לפחות מעל יתר המאמנים האחרים בישראל. ספרופולוס היה צריך להתנהל בעצם כמו בשתי עונות מחוברות, בניגוד לרוב קבוצות היורוליג. עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק.

מכבי תל אביב הייתה דומיננטית בזירה המקומית לכל אורך העונה, גם אם היו כמה הפסדים בודדים לצד תקופות של ניצחונות בהפרשים גבוהים במיוחד.

בסדרות הפלייאוף הבהיר היווני מדוע הוא נמצא בדרגה אחת לפחות מעל יתר המאמנים האחרים בישראל. היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. Jun 14, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: עצרנו אותם על 15 נקודות ברבע הראשון, לא נתנו להם לשחק בסגנון שהם אוהבים. Jun 05, 2021 · יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) מכבי תל אביב תארח את הפועל אילת למשחק פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל מחר (ראשון, 21:00), אחרי שרשמה 0:2 בסדרת רבע הגמר על הפועל באר שבע, בעוד הדרומיים עברו גם הם בשני משחקים את. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק. כשיש לך ליבה של שחקנים שרצים איתך הרבה שנים ומכירים אותך, זה קל יותר לעקוב אחרי תוכנית המשחק ולדעת מה לעשות על המגרש. Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: Jun 15, 2021 · יאניס ספרופולוס (צילום: דני מרון) המאמן של הצהובים המשיך ואמר כי: Jun 14, 2021 · יאניס ספרופולוס היה מרוצה מההגנה של חניכיו: Jun 20, 2021 · יאניס ספרופולוס.

הכל תלוי במשחק ההגנה, הצלחנו לעצור את גלבוע על 15 נקודות וגם בהתקפה היינו יציבים. דני מרון) המאמן של הצהובים המשיך ואמר כי: Jun 14, 2021 · יאניס ספרופולוס היה מרוצה מההגנה של חניכיו: בסדרות הפלייאוף הבהיר היווני מדוע הוא נמצא בדרגה אחת לפחות מעל יתר המאמנים האחרים בישראל. Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום:

יאניס ספרופולוס: "ההשתלבות של בנדר איטית משקיווינו"
יאניס ספרופולוס: "ההשתלבות של בנדר איטית משקיווינו" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק. הגענו במנטליות הנכונה, ומוכנים למשחק הזה. Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה עצרנו אותם על 15 נקודות ברבע הראשון, לא נתנו להם לשחק בסגנון שהם אוהבים. אך מרגע שהתחיל הפלייאוף, למרות שהיו. Jun 14, 2021 · יאניס ספרופולוס היה מרוצה מההגנה של חניכיו:

דני מרון) המאמן של הצהובים המשיך ואמר כי:

עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק. כשיש לך ליבה של שחקנים שרצים איתך הרבה שנים ומכירים אותך, זה קל יותר לעקוב אחרי תוכנית המשחק ולדעת מה לעשות על המגרש. Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: עצרנו אותם על 15 נקודות ברבע הראשון, לא נתנו להם לשחק בסגנון שהם אוהבים. הכל תלוי במשחק ההגנה, הצלחנו לעצור את גלבוע על 15 נקודות וגם בהתקפה היינו יציבים. Jun 14, 2021 · יאניס ספרופולוס היה מרוצה מההגנה של חניכיו: מכבי תל אביב הייתה דומיננטית בזירה המקומית לכל אורך העונה, גם אם היו כמה הפסדים בודדים לצד תקופות של ניצחונות בהפרשים גבוהים במיוחד. Jun 20, 2021 · יאניס ספרופולוס. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה Jun 14, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: Jun 15, 2021 · יאניס ספרופולוס (צילום: היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. ספרופולוס היה צריך להתנהל בעצם כמו בשתי עונות מחוברות, בניגוד לרוב קבוצות היורוליג.

Jun 14, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: הכל תלוי במשחק ההגנה, הצלחנו לעצור את גלבוע על 15 נקודות וגם בהתקפה היינו יציבים. היינו מאוד מרוכזים, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה. עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק. כשיש לך ליבה של שחקנים שרצים איתך הרבה שנים ומכירים אותך, זה קל יותר לעקוב אחרי תוכנית המשחק ולדעת מה לעשות על המגרש.

יאניס ספרופולוס על סף חתימה במכבי תל אביב
יאניס ספרופולוס על סף חתימה במכבי תל אביב from images.one.co.il
עצרנו אותם על 15 נקודות ברבע הראשון, לא נתנו להם לשחק בסגנון שהם אוהבים. הגענו במנטליות הנכונה, ומוכנים למשחק הזה. דני מרון) המאמן של הצהובים המשיך ואמר כי: Jun 14, 2021 · יאניס ספרופולוס היה מרוצה מההגנה של חניכיו: Jun 14, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה Jun 06, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה

אך מרגע שהתחיל הפלייאוף, למרות שהיו.

עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה Jun 14, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: כשיש לך ליבה של שחקנים שרצים איתך הרבה שנים ומכירים אותך, זה קל יותר לעקוב אחרי תוכנית המשחק ולדעת מה לעשות על המגרש. מכבי תל אביב הייתה דומיננטית בזירה המקומית לכל אורך העונה, גם אם היו כמה הפסדים בודדים לצד תקופות של ניצחונות בהפרשים גבוהים במיוחד. Jun 15, 2021 · יאניס ספרופולוס (צילום: אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב, המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה אך מרגע שהתחיל הפלייאוף, למרות שהיו. הכל תלוי במשחק ההגנה, הצלחנו לעצור את גלבוע על 15 נקודות וגם בהתקפה היינו יציבים. עצרנו אותם על 15 נקודות ברבע הראשון, לא נתנו להם לשחק בסגנון שהם אוהבים. ספרופולוס היה צריך להתנהל בעצם כמו בשתי עונות מחוברות, בניגוד לרוב קבוצות היורוליג. Jun 14, 2021 · יאניס ספרופולוס היה מרוצה מההגנה של חניכיו: הגענו במנטליות הנכונה, ומוכנים למשחק הזה.

Jun 14, 2021 · מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: יאניס. עצרנו אותם על 15 נקודות ברבע הראשון, לא נתנו להם לשחק בסגנון שהם אוהבים.

Post a Comment

Previous Post Next Post